Zwroty i reklamacje

Zwroty

Masz 14 dni na dokonanie zwrotu.

Produkt, który chcesz zwrócić należy odesłać w nienaruszonym stanie.

Pobierz i wypełnij formularz zwrotu, a następnie prześlij nam zdjęcie/skan na adres mailowy sklepsoftness@gmail.com, a oryginał dołącz do paczki ze zwrotem. Koszt przesyłki zwrotnej jest po stronie klienta.

UWAGA: Masz 14 dni na zgłoszenie zwrotu od dnia otrzymania przesyłki. Następnie 14 dni na dostarczenie paczki od dnia zgłoszenia zwrotu. Wszystkie paczki wysłane po tym terminie nie będą przyjmowane.

Przesyłkę należy wysłać na adres lub do paczkomatu:

Adriana Owczarczyk

Dąbrowa 171E/2

80-297 Banino

KOD PACZKOMATU DO ZWROTU: BAN01M, Lotnicza 44, Banino

Link do formularza zwrotu:

/userdata/public/upload/formularz-zwrotu-towaru.pdf

Reklamacje

Jeżeli produkt, który zamówiłaś posiada wadę, jak najbardziej możesz reklamować. W pierwszej kolejności prosimy zgłosić reklamację na adres mailowy sklepsoftness@gmail.com Należy podać numer zamówienia, opisać wadę i przesłać zdjęcia.

Następnie należy uzupełnić formularz reklamacyjny, który będzie zawierał numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego, oraz szczegółowy opis wady/uszkodzenia.

Link do formularza reklamacyjnego:

https://cdn.shoplo.com/17416379/files/formularz-reklamacji.pdf?_ga=2.211425309.929232719.1621094780-...

UWAGA: W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji należy wysłać reklamowany produkt. Wszystkie reklamacje wysyłane po tym terminie nie będą przyjmowane.

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki. Decyzje wysyłamy na podany w formularzu adres mailowy. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, napisz do nas wiadomość na adres: sklepsoftness@gmail.com


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl